Alla inlägg den 13 augusti 2015

!

Av Emmelie schwartz - 13 augusti 2015 13:33

Hejsan!


jaha då har min underbara man åkt till kronoberg :( usch vad det är trist att han inte ringer hem kommer vara en vecka med tystnad :(

 buhu, men ja hoppas det går bra fr han i hovrätten och att han mår bra o tar sej i genom dessa dagar, bokat in besök dagen efter han kommit tillbaka till salberga :D ska bli så mys att få träffa han och hålla om han igen.

saknar mej sönder efter han, så nu håller vi fingrar å tår för att straffet blir nedsatt :D (Y)

minstingen ( matteus ) tjatar om att få åka till pappa o man får ju snällt säga att han får vänta lite.

lilla skrutten det kan inte vara lätt för han och hänga med i svängarna.


så nu för att dagar ska gå fort hittar jag på så mycket som möjligt för att snart få se min underbara man igen :)

igår var ja och barnen i väg och köpte in lite nya filmer till dom och till mig o min man hehe

blev en seir med älvor till melina och matteus fick en box med iron man o gissa om dom blev glada ;)

sen luncha de vi på stan det blev en sväng in på subway ( min mans favorit ) hehe så då var han ju med i tankarna <3 sen gick vi till barnens farmor och var där kanke 3  timmar fika och prata mysigt värre sen vart hem en sväng fixa o dona hos kattungarna släppte ut dom så dom fick busa av sej lite tog väl en halv timma sen kom dom 3 små liven och la sej på mina ben hehe då var dom trötta så bärde in dom till " sitt rum " och la dom på deras bädd .

sen ringde morsan och hon kom o hämta mej o kidsen vi vart bjudna på kvälls mat där det blev tonfisksallad med ägg och bröd nam nam :D nöjd var man ;) sen satt barnen o kolla på film en stund då passa ja o mamma på att ta in våra hästar så dom fick komma in o vila lite från värmen , så vart det en rid tur senare där på kvällen den gick galant :D en bild från igår :) <3 ögon godis =) <3 <3 <3  

så nu sitter man här och skriver några rader har precis  eller ah för drygt 2 timmar sen ätit lunch det blev tacos.

jam jam sitter o inväntar daniel som ska komma o hämta melina då hon ska sova över hos sin fatser och kusiner,

kul för henne som hon har längtat :D så ja o matteus ska ut till morsan en sväng idag med och för min del blir det ridning så tänkte om vi skulle rida i en av hagarna för ja vill HOPPA!!! :D får se vad det blir av det :P

jaha då vet ni vad som händer just nu hörs snart igen!



Presentation

Vårat Underbara Liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards