Direktlänk till inlägg 1 augusti 2015

tufft..

Av Emmelie schwartz - 1 augusti 2015 20:51

Hej!


Jaha nu har man inte skrivit på nån dag här igen vart ett par tuffa dagar här som ja tänkte dela med mej av.

i tosdags , lämna jag barnen hos en vän som skulle passa dom medans jag och Marina skulle på kurs ( bilskolan )

inga knstigeheter med då den var på 3 timmar =( haha man var helt slut efter den men men nu är den gjord (Y)

senare på natten vaknar melina upp och gråter hysteriskt har ont i huvudet och i halsen säger hon.

så upp till akuten göra en massa prover  och dom kom fram till att hon hade HALSFLUSS!

så nu går hon på pencelin stackarn som smakar skit och för min del blev det inte många timmars sömn

var så orolig över lill tjejen som såg så ynklig ut.

in mot stan dagen efter ( då har man vart vaken sen 4 på natten ) så man kände ju sej inte på topp men in på apoteket köpte pencelinen och in på coop och köpte en låda med ISGLASS och en tidning med prinsesor som man fick med lite pyssel o grejer det vart hon jätte glad över =)

hängde en stund hos pappa och marina sen hem för att fixa ordning hennes rum bädda i sängen så hon kunde sitt/ligga och vände tvn så hon såg den utan problem och satte på en prinses film :) flytta hennes bord som hon har på rummet o ställde den tätt intill hennes säng och fixa hennes vatten flaska med lite saft som hon kunde ha där brevid sej  ( viktigt att dricka mycket vätska ) =P slänga i henne lite medicin och alvedon och en isglass på det sen sov hon för natten. då var det bara lill killen kvar men han somnade rätt så fort den kvällen med SKÖNT så man fick sova ut lite iallfall :D dagen efter ( idag ) så är allt mycket bättre och melina är mycket piggare och gladare ( märks inte att hon är sjuk ) hehe o hon förstår inte varför hon måste ta det lungt och vara säng liggandes en dag till svårt det där när man är liten :P

i morgon ska ju ut till mosrsan ( Mormor ) om vädret håller i sej vill säga och ta en sväng med hästarna då får barnen komma ut en sväng och umgås lite =) blev att boka av mitt besök med min man i fredags oxå man kan ALDRIG råför när barnen blir sjuka men jag saknar han så mycket med VILL HA HEM HAN NU!!!!!! :(

så på fredag nästa vecka åker jag och alla 3 barnen in till han det blir sista besöket innan han åker till kronoberg och rättegången i hovrätt setts igång ( blandae känslor där ) kommer vara jätte tråkigt att inte kunna prata med han på en längre tid och kommer sakna sönder efetr han och ligga här o veta hur han har det och hur han mår dessa dagar =( det kommer göra ont i mej önska ja kunde få vara hos han. <3 mina tankar och böner finns med han.


ja snart är somarlovet slut oxå o dagis o skola börjar igen, gud vad tiden går fort! :(

vill ha längre sommar men ska bli skönt ändå att få sin lilla egna tid då dom är på dagis... 

KÖRKORTET NÄSTA!!!! så fort det är fixat blir min egna tid ( medans dom e på dagis) hos min älskade 4 benta vän sessan <3 <3 <3 det kommer bli så bra så en liten tid dit bara men det gör inget =)

Den som väntar på nånting gott väntar aldrig för länge :D hehe

nehe tänkte väl ta och avrunda detta inlägg, skriver mer i morgon igen NATTI!

 

             

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmelie schwartz - 10 juli 2017 10:27

Hej, nu var det en evighet sen jag skrev och massor har hänt, vi tar en dag itaget. kommer börja skriva nu igen så nu vill ja se er följa mig igen och hjälpa till med sånt som är frågetäcken =) ha en bra dag alla, åter kommer ikväll igen med mitt...

Av Emmelie schwartz - 18 oktober 2015 10:15

Det blir aldrig som man tänkt sig,  absolut mitt eget fel att jag sitter i den sits jag gör,  och jag är en vuxen människa me know that. .. jag säger det bara fråga fan inte om hjälp sen nån av er för jag kommer inte ställa upp på något sätt. Jag kom...

Av Emmelie schwartz - 18 september 2015 21:11

På riktigt,  vad är det för fel på folk? ? Haha vet inte vart jag ska ta mig till haha grymt blåsta människor som b lever i en fantasi värd :) tänk den dagen då den lilla bubblan spricker o verkligheten kommer i kapp ;) är det fel att gotta sig på an...

!

Av Emmelie schwartz - 13 augusti 2015 13:33


Hejsan!   jaha då har min underbara man åkt till kronoberg :( usch vad det är trist att han inte ringer hem kommer vara en vecka med tystnad :(  buhu, men ja hoppas det går bra fr han i hovrätten och att han mår bra o tar sej i genom dessa daga...

Av Emmelie schwartz - 5 augusti 2015 20:28

Denna värld verkar vara beoände av detta falsk het. Jag känner såhär, om man inte kan ta det med personen det handlar om varför ens yttra sej? Absolut har alla rätt sin åsik och tyckande men kan man inte säga det till den personen som det handlar...

Presentation

Vårat Underbara Liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards