Alla inlägg den 2 augusti 2015

Av Emmelie schwartz - 2 augusti 2015 20:42

detta inlägg blir om min 4 benta lilla dam Sessan, en sann vän för livet skulle aldrig byta ut henne mot nått i HELA värden! Hon är min ögon godis och min bästa vän ( i djur värden)  ett utav mitt bästa köp jag har gjort i mitt liv.

man har kommit s¨å långt med henne sen ja köpte henne dom flesta som mötte oss ut fråga mej om hon var ung sto :O haha ja då kan ni nog setta er in i situvatinen hon var dock då 10 år och oinriden men det är nått jag verkligen har lyckats med! hon är helt änkelt bäst <3


Från att bli rädd för rullande grus till löslongering från oinriden till kan ridas av ALLA!

en saga som verkligen har en bra historia som kommer sluta bra med .

Usch vill inte ens tänka dom tankar den dagen hon inte finns kvar här nere och springer med mej utan på dom evigt gröna ängarna. Då kommer en bit av mitt hjärta följa med.

nej nu ska vi vara posetiva här :) hon är ju som sagt bara 15 nu och vi har många år kvar med varandra :D

En häst med hjärtat på rätt ställe en hästa som alltid finns där för en i vått o tort.

ja, ni förstår nog min kärlek till min lilla dam, hon är och förblir den bästa hästen ever!

så tänke av runda här nu lite och sluta inlägget med några bilder på min stjärna =) <3

och senaste bilderna när vi prov red i den nya gamla sadeln vilket vi båda älskar :D <3 <3 <3 

 

           

Presentation

Vårat Underbara Liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards