Alla inlägg den 17 december 2013

Av Emmelie schwartz - 17 december 2013 21:00

Till jul :D hoppas barna blir glada för sin klappar =)

idag på morgonen storstäda jag och tvätta lite så super frächt här hemma ;)

vart ute och busat en massa med bobo min lilla skatt,

bästa julklappen ja fått ever!! tack mitt hjärta <3

har lite bilder från idag med min plutte ute i rasthagen :P

han är allt för go han =) man kan skratt mycket åt hans fnatt han får för sej :P

ska försöka få de film nästa gång :D


Älsk tatuera sej själv idag, det blev jätte fint en häst sko med ett gammaldags E i mitten :D

har så klart bild på de med, haha ja satt brevid o kolla på med mitt kaffe ;)

Matteus gjorde sitt rum så fint efter ja städat där inne, men huvudsaken är

ju att han ska ha kul ;) o de syns efter han vart där.

så städa har han inge problem med efter han lekt klart (Y) 

nu sover lilla plutten för natten samma tid varje kväll kvart över 7, o så får ja väcka han vid 8 på morgonen.

han har blivit så duktig med sina sovrutiner ( Mycket nöjd mamma )


I morgon bär det va till stallet ska få lilla tatche att röra på sej så en longering på ängen sen av med sadel

och ska ja hänga lite på henne för att se henne reaktion på de.. de går frammåt nu =)

sen får ja se om ja hinner ta sessan med efter tatche men kul ska det bli =)

nej nu ska ja kolla på tv sen sova så nu kommer de lite bilder =)

 

                     

Presentation

Vårat Underbara Liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards