Direktlänk till inlägg 2 december 2013

1 Advent

Av Emmelie schwartz - 2 december 2013 09:40

Hej Hopp hann inte skriva igår så får skriva om 1 advent idag ist :P


Morgonen började bra med glada ungar för att få öppna sina julkalendrar

och första avsnittet av julkalendern ;) Leo åkte hem lite tidigare igår då marie fyllde år så vi åkte ut dit och fick en massa gott teus blev nöjd :P sen åkte vi hem och hade en mysig kväll med smågodis o johanfalk (Y)


Idag är de ingen dagis dag för lillen så vi får hitta på nå här hemma,

ev, åka ut till nya stallet o sätta upp pressäningen vid ena sidan av ligghallen så det blir

vindtätt ordenligt så hästarna har det bra ute i hagen med bra skydd ( viktigt för mej) .

Nehe om man ska sätta igång med denna dag så man får nått gjort =)

ha en bra dag alla!


( Liite bilder, teus förra vintern sessan ger tass och en sommar bild på Ebbe <3 )

 

       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmelie schwartz - 10 juli 2017 10:27

Hej, nu var det en evighet sen jag skrev och massor har hänt, vi tar en dag itaget. kommer börja skriva nu igen så nu vill ja se er följa mig igen och hjälpa till med sånt som är frågetäcken =) ha en bra dag alla, åter kommer ikväll igen med mitt...

Av Emmelie schwartz - 18 oktober 2015 10:15

Det blir aldrig som man tänkt sig,  absolut mitt eget fel att jag sitter i den sits jag gör,  och jag är en vuxen människa me know that. .. jag säger det bara fråga fan inte om hjälp sen nån av er för jag kommer inte ställa upp på något sätt. Jag kom...

Av Emmelie schwartz - 18 september 2015 21:11

På riktigt,  vad är det för fel på folk? ? Haha vet inte vart jag ska ta mig till haha grymt blåsta människor som b lever i en fantasi värd :) tänk den dagen då den lilla bubblan spricker o verkligheten kommer i kapp ;) är det fel att gotta sig på an...

!

Av Emmelie schwartz - 13 augusti 2015 13:33


Hejsan!   jaha då har min underbara man åkt till kronoberg :( usch vad det är trist att han inte ringer hem kommer vara en vecka med tystnad :(  buhu, men ja hoppas det går bra fr han i hovrätten och att han mår bra o tar sej i genom dessa daga...

Av Emmelie schwartz - 5 augusti 2015 20:28

Denna värld verkar vara beoände av detta falsk het. Jag känner såhär, om man inte kan ta det med personen det handlar om varför ens yttra sej? Absolut har alla rätt sin åsik och tyckande men kan man inte säga det till den personen som det handlar...

Presentation

Vårat Underbara Liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards